NUTTA

Följ med i mina tankar om livet!

fredag 17 december 2010

Ready or not, here I come...

Ååååhhh vill att lillen ska komma snart...!!! Smärtan blir värre för varje dag som går, så för min del hade det varit skönt om lillen kunde tittat ut nu... Jag ska jhu lixom orka trycka ut det lilla livet oxå... Men för bebisens skull så hade det jhu varit bättre att födas 1/1 -11, så h*n blir äldst i klassen istället för yngst... Men det är bara lillen själv som bestämmer när h*n vill komma till denna värld... Så bara att vänta, men jag har väntat länge nog nu... ;) Mmm ready or not, here I come... - Bra låt den föresten... :)

Inatt har lillen kickat för fullt mest hela natten + att det gjort ont oavsett hur jag legat, så inte mycket sömn för mig inte... Men det är bebben som visar mig vad som väntar, så lika bra att vänja sig i tid... Tur för Karim att han jobbar som han gör, för han kommer få sova på hotell och inte bli väckt mitt i natta... Mmm sova får jag göra när jag dör... ;) hahah... Men även om det är skönt för K att få sova, så vet jag att han kommer att sakna att vara hemma hos oss... Men vet ni, jag ska få egentid med min älskade K i en hel månad...!!! Japp from. ikväll så ska han vara ledig 1 månad, så han kan vara hemma med mig och sen med bebben när h*n tittat ut... :) Ska bli helt underbart att få ha min K hemma hos mig och bebben, men klart kommer det att bli en riktig omställning, först att ha min lilla stök-pelle hemma + ett litet nytt knyte... :) Jag kommer att städa undan K i farten... hahah... Näädååå ska inte lägga energi på städ-mani, utan njuta av familjelivet med min K och bebben när vi har våran egentid... :) Sen när jag ska gå hemma, ha semester och passa mitt barn, som K säger, då kan jag städa... Men jag håller inte med - man har inte semester och man passar inte sina egna barn, men han tycker det är kul att retas med mig, så därför han säger så... Vi kan jhu byta, så får vi se vad han säger sen... ;) hahah...

Min mamma kom till slut hit förra veckan när värsta snön lagt sig... Hon har varit riktig duktig härhemma och fixat med gardiner, städat osv... Min K har kämpat han oxå, inte att förglömma hans stora insats... ;) Han som har tummen mitt i handen, får man inte glömma att nämna när han fixar i huset... ;) tihi... Å jag har delegerat, min nya uppgift nu när jag inte kan göra något själv... Näädåå, mitt pekfinger pekar neråt och jag smilar istället och är tacksam för hjälpen och blir glad när hemmet blir mera färdigt och mysigt... :) Tack till mamsen för all hjälp och ditt sällskap :) *Love u* Å till helgen fick vi ytterligare besök från min morbror och hans son, det blev Idolfinal och myshelg... :)

Å nu är det helg igen... Tiden går, vi försöker träffa våra kära vänner i Halmsta och i kommande veckan ska vi träffa gamla halmsta vänner, ska bli skoj, sen är det snart jul/nyår och däremellan ska vårat kärleksbarn komma till världen... :)

GRATTIS till Jossan och Tomas som fått en söööt liten Emmy... :)

Å tackar till vår långa landsman R som hittade min favo-julsång, thanx... :)

Å just det ja, innan jag avslutar, så ska barnrummet vara färdigtapetserat på måndag!!! - Jaaa, jag vet, jävla tjatande om tapeterna... ;) hahah...

Dax att komma ur pyjamsen kanske...

"Usus magister est optimus - Övning ger färdighet"

/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida