NUTTA

Följ med i mina tankar om livet!

tisdag 9 november 2010

Flaggan på topp för min K :)

I helgen blev min älskade K gammal gubbe - 30 år... ;) haha... GRATTIS på dig my love... :) Han blev överraskad av besök från min syster, mamma och pappa + Karims bror och hans fru... :) Tårta fick han med och paket som han önskat sig... Jag hade bokat massage på Tylösand till honom, men han blev lite krasslig, så det fick jag avboka, så typiskt, men får bli en annan gång... Helgen avslutades med surprise middag på Wild West med Halmsta vännerna... :) Vi hissade även den skånska vimpeln så födelsedagen blev fulländad... :) Tack till familj och vännerna för att ni uppvaktade min K på hans stora dag och han fick tom. paket av bebisen... :)

Det var roligt att för en gångs skull göra sig lite fin och äta gott på vår favo restaurang... Men sen hade jag real pain + att det gjorde ont i magen då jag ätit så mastig mat, bebisen är inte van vid det, men gott var det... :)

Å grattis till mig med för min sjukskrivning har blivit godkänd...!!! Såå skönt att det gick igenom, så slipper jag oroa mig för det och kan släppa det, verkligen skönt...!

Har inhandlat lite baby stuff från Babyproffsen och tjejerna där har verkligen varit jätte 3vliga och hjälpsamma, sånt som uppskattas när man kommer där med kryckorna i högsta hugg, så idag fick de en liten presentask med godsaker i och glada blev de... :) Mmm känns som om man kanske är onödigt förberedd inför när lillen kommit till världen, men bättre vara förberedd än att känna panik óm något fattas och man kanske inte kommer någonvart p.g.a smärta eller väderlek... So better 2 be prepared... :)

På tal om väderlekar så har jhu första snön kommit och jag blir förundrad över hur lamslaget vårt avlånga land (bortsett från norra delen) blir... Kaos, trafikolyckor, tågförseningar osv... Som om det är en chock varje år att det faktiskt kommer snö runt denna tiden av året, borde man inte kunna vara förutseende och inta åtgärder innan kaoset bryter ut istället för att handla när det redan är för sent...

Såg reprisen av Så mycket bättre då artisterna skulle sjunga Petters låtar, det var grymt att vanliga folket fick se en annan sida av Petter som inte är farlig... ;) Å Petter som grät när Lasse Berghagen sjöng, var annars skulle detta scenariot kunnat utspela sig och stackars Dileva som fastnade i repet när de klättrade... Men bäst var Lasses kommentar om Jay - Z... - Jag trodde att det var ett jeansmärke... haha...

Min K har nog smittat mig, jag har ont i halsen min, i örat mitt och trötter i kroppen min... Precis vad jag behöver... Blir till att läsa om Carolina Gynning i Ego Woman, dricka varmt och tatt lugnare än vanligt...

"Beatus, qui prodest, quibus potest - Lycklig den, som hjälper alla han kan"

/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida