NUTTA

Följ med i mina tankar om livet!

onsdag 24 november 2010

I wish everyday could be like christmas... :)

Wihoo idag har jag inhandlat påslakanset med Nalle Puh och hans vänner på till lillen... Sååå fiiint, det var små nalle puh and friends babies, soo cute... :) + en stor Nalle Puh gosedjur... :) Mmm jag gillar Nalle Puh och hans vänner... Jag är inte så mycket för den hära retro stilen, inte till barn iaf... Men lillsyrran gillar det, så får köpa retro stuff till hennes lilla och till den större blir det blixten eller Barcelona... :)

Mmmm undrar om vi kommer få en Blixten eller en Sally...?! Snart nog får vi veta, spännande... :) Å ska bli såå roligt att snart få iordning i barnrummet, så jag kan bädda i lilla sängen med Nalle Puh... :) Å då menar jag snart, för annars är det snart nog försent om det ska vara klart innan lillen kommer ut...

Idag har det kommit snööööö, undra hur det kommer att se ut imorgon när man vaknar, om lilla Åled färgats vit... :) Mmm ska jhu komma en massa snööö och bli kallt denna vecka... Hellre att det är kallt och snön får ligga kvar sådär härligt kramgo under fötterna, än att det ska vara slask, blask och halt... Så kramgo snö, tack... :)

Men inte typ 1 meter snö, för jag vill gärna inte bli helt insnöad här ute på "landet"... Behöver jhu inte bli mer insnöad än vanligt... ;) hahah...

Köpte en jul-cd idag, som jag tänkte ha med till förlossningen... Vill inte lyssna på val ljud eller fågel kvitter, men jul musik ger jhu en lugn, skön och harmonisk känsla lixom, hoppas det kan trolla bort smärtan lite grann iaf...

Min favorit julsång har jag bara hittat på youtube, men inte på någon cd... Tror ni dem har youtube på BB... hahah... Får lyssna på den när vi kommit hem ist... :) Å ja, jag kanske ska berätta vilken låt det är... - I wish everyday could be like christmas med Bon Jovi... Såååå bra...! Mmm tänk om "everyday could be like christmas, for the peace and harmony"... :)

Inatt sparkade och fäktade lillen med sina armar och ben, kändes nästan som om den hade 4 ben, helt galet... Men min bebis ska födas med 2 armar och 2 ben, inte 4 ben, tack snälla tomten... :)

Mmm tur att vi inte har någon skorsten för tomten kan inte fastna då... ;) hahah...

I år blir det inte mycket julpyntat, men nästa år är jhu bebisens 1:a jul och då ska det pyntas till tusen... :) + kommande år efter det, julen är jhu till för dem små, även om jag som stor oxå gillar julen och allt mysigt som hör julen till...!!! :)

/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida