NUTTA

Följ med i mina tankar om livet!

onsdag 3 november 2010

9 år!!!

Mmmm idag har jag och min älskade K varit tillsammans i 9 år...!!! Tiden går och mycket har vi upplevt tillsammans... :) Å snart kommer vi att få uppleva ett helt nytt äventyr med vårt blivande lilla mirakel... :) Mmm livet är allt underbart ändå om man tänker efter, man ska uppskatta det man har och inte tänka för mycket på framtiden, allt kommer att lösa sig... Nu syftar jag på att om min smärta fortsätter efter förlossningen så blir den första tiden mer avancerad än vad det redan blir ändå med omställningen med ett helt nytt levnadssätt... Men med kärlek så klarar man allt...!!!

Idag var jag hos bm, bebisens hjärtljud lät bra, magen hade växt sedan sist, värdena var bra och jag hade gått upp 2 kg... Glädjande besked och det gjorde mig glad, nu får jag leva på denna känslan ett tag... :) På parkeringen var det tyvärr någon som backade in i en annan bil... Tur att det var varken jag som blev påbackad eller var den som backade på bilen... *pustar ut* ;)

Verkar som om mitt ärrende på försäkringskassan börjar ta fart, skönt det så man kan slippa undra/bekymra sig för det...

Mmm verkar som om denna dag är en bra dag, 9 år med mitt livs kärlek, allt bra med bebisen och värdena, bilen är hel, ärrendet på G... - Jaaa today´s a good day... :) Å ett smile från själen infinner sig... :) Skön känsla det där... :)

Mucho love, ta vara på tiden och uppskatta det du har i din cirkel... :)

"Coniuncti fortes - Tillsammans starka"

/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida