NUTTA

Följ med i mina tankar om livet!

torsdag 11 november 2010

Stackars mig...

Mmmm det är faktiskt synd om mig... Att bli förkylder med dess biverkningar som stopp i näsan - gör det inte lättare att kunna somna på kvällarna/nätterna, att bli trött/orkeslös - gynnar inte min redan onda kropp att bli mindre smärtsam... Såå lite synd om mig är det... ;)

Men snart nog har jag läst slut Ego Woman och massa varm boy boy har lillen fått smaka på nu... :)

Såhär när det börjar närma sig juletider finns det 2 saker i affärerna som jag längtar till som inte finns i vanliga fall och det är juleskum + clementiner och då menar jag riktiga clementiner inget fejk som satsumas, näää riktiga clementiner ska det vara och det luktar såå gott och det luktar jul :) Meeeen citrusfrukter får man halsbränna av och efter jag njutit av min första clementin fick jag sådan halsbränna att jag knappt kunde somna på kvällen... Så var det med det... Men får njuta av juleskum ist. men dock inte lika nyttigt som clementiner...

Passade på att göra lite fynd på Ellos-rean och köpte lite små kläder till lillen och en rosa Hello Kitty tröja till mig som jag ska mysa i nu när det börjar bli lite kallare, fast jag är fortfarande varm av mig... Å pyjamasbyxor till min K som han kan mysa i... Å vad vi ska myyyyysa låter det som... Jaaa i våra mys-kläder då alltså... :) Något annat mys, mer än en puss på munnen blir det inte här inte... ;) hehe...

Ååhh det kliar på min tå och jag når inte ända ner dit... Jag ska definitivt unna mig fotvård sen när jag blivit bättre, tror mina fötter behöver det... Å massage hade inte varit fel... Å ett pepsodent vitt smile hade suttit fint... Å lite fyllning här och lite minskning där... ;) hahah...

Funderar på att jag kanske skulle införskaffa mig en saccosäck som jag kan sitta i, fick tips på det av barnmorskan... Men när jag väl satt mig till rätta i den så lär jag väl aldrig komma upp ur den... hahah... Men värt ett försök, ska bara hitta en oxå...

Tror nog jag ska ta mig en piggelin nu, skönt för halsen och det sänker temperaturen för en stund + att det är gott... :)

"Video meliora proboque deteriora sequor - Jag inser det bättre och erkänner det, men jag följer det sämre"

/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida