NUTTA

Följ med i mina tankar om livet!

måndag 15 november 2010

Svullen...

Mina fötter ser ut som heffa fötter... Jag har ganska små fötter och mina fötter svullnar inte på längden utan på höjden... Såå ser väldigt komiskt ut... Ser ut som grisfötter som man ibland råkat se i mataffärens kyldisk... Å mina skor är inte ämnade för grisafötter, så idag blev det en liten shoppingtur till Skopunkten för att hitta skor till mina heffa fötter, för inte tänker jag lägga dem i kyldisken... haha... Hittade skor i 2 strl större än vanligt där jag lyckades få ner mina klumpfötter, thank u skopunkten - kan jag typ lämna tebax dem om 2 månader... ;)

Blev även lite annat shoppat, till mig, till bebisen och till min K... :) Skönt att min K var hemma idag, så att han kunde åka med mig på shoppingturen och hjälpa mig, kändes tryggt... :)

Sen blev det fotbollsgalan... Zlatan är guld värd...! :)

Min K har äntligen hittat möbler till vardagsrummet och med Pontus hjälp inhämtades det i helgen, medan vi tjejer såg på snabbspolning av disneyfilmer då gudbarnet Annie hade beslagtagit fjärrkontrollen... Möblemanget passade perfekt till vårt afrika tema och vi började inredningen med att K hängde upp en tavla med motivet av ett sovande lejon, jättefiin... :) Men på andra sidan väggen hänger en elefant tavla och jag sa till min K - det ser ut som om tigern är död, det är elefanten som dödat honom... - Åh noooooo Heffaklumpen dödade Simba... ;) hahah...

Nu är det snart dax för sängen, får se när man lyckas somna bara... Jag har läst klart om Gynnings äventyrsliv, hon är såå cool, för hon är iaf en blondin som är 4 real, alltid gillat henne... Även om hon inte är blond längre... ;) Nu har jag börjat läsa på en ny bok, efter Gynnings roliga bok, fick det bli på allvar ist. med en bok med den dystra titeln: "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva"... Men intressant att se hur psykologin + beteenden fungerar, detta har alltid intresserat mig... Så snart dax att ta ett steg in i en annan värld...

Min K ska hålla föreläsning imorgon, han sitter här brevid mig och övar på sitt manus och lillen sparkar där inne... Det sägs jhu att nu kan bebben höra sin mammas och pappas röster och kanske så tror lillen att pappa K läser en saga för h*n... Men bara inte han kör med sago-rösten imorgon, för då finns risken att publiken somnar, fast kanske inte heller så bra om de skulle börja kicka som lillen gör... ;) hahah...

"Viam inveniam aut faciam - Jag ska finna vägen eller skapa den"

/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida